MADDE 2: SÖZLEŞMENİN KONUSU
İşbu sözleşme, kursiyer ile eğitimci kurum arasında (Edustar Eğitim Danışmanlık Yayıncılık TİC. LTD. ŞTİ.) fiziken bir araya gelmeksizin internet vasıtasıyla online eğitim verilmesini ve online eğitime ilişkin şartları düzenlemektedir.
MADDE 3: SÖZLEŞMENİN SÜRESİ
İşbu sözleşme, sadece imza altına alınan eğitim dönemi için geçerli olup, eğitimin devamının talebi halinde yeniden sözleşme yapılması mecburidir.
MADDE 4: KİŞİSEL BİLGİ BEYANLARI
Kursiyer, işbu sözleşmede belirttiği ad, soyad, adres, T.C. kimlik numarası ve diğer bilgilerinin gerçeğe uygun ve doğru olduğunu, kurum tarafından yapılacak tebligatlar için belirtilen adresini yasal ikametgah olarak kullandığını, beyan ve adres değişikliğini yazılı olarak belirtmediği takdirde, önceki adrese yapılacak her türlü tebligatın kendisine yapılmış sayılacağını kabul ve taahhüt eder.
MADDE 5: HİZMET ŞARTLARI, TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
Kurum online sistem üzerinden belirleyeceği program ile kursiyerlerine eğitim verecektir. Eğitim verilecek program ya da platform kurum tarafından belirlenecektir. Kursiyer, online eğitim alabilmek için gerekli araç ve altyapıya sahip olduğunu beyan ve kabul eder. Eğitimin başlamasına ilişkin şartlar oluştuğunda ders programı kursiyer ile paylaşılacaktır. Bir ders saati 45 dakikadan oluşmakta olup eğitimde yaygın olan platformlar kullanılmaktadır. Online ders sırasında katılımcı sayısı programın niteliğine göre değişmektedir. Eğitim program ücretleri ve kampanyalar, sözleşmeye imza atılan tarihe ve seçilen programa göre değişiklik göstermektedir.
MADDE 6: ÖDEME BİLGİLERİ VE YÖNTEMİ
6.1. Kursiyer, talep etmiş olduğu eğitim programının bedelini kredi kartı, banka kartı, havale ve EFT yoluyla ya da Lingua Point internet sitesi online ödeme sistemi (satın alma) aracılığıyla ödeyebilir.
6.2. Kredi kartı ile ödeme yolunun tercih edilmesi halinde kurumun https://linguapoint.com.tr/ adlı internet sitesinde yer alan online ödeme (satın alma) bölümünde talep edilen bilgiler tam ve eksiksiz olarak girilerek ödeme işlemi gerçekleştirilebilir. Bu bilgilerdeki eksiklik ve hatalardan kurum sorumlu değildir. Kredi kartı ile yapılacak ödeme tek çekimde gerçekleştirilebileceği gibi, eğitimci kurumun yetkisinde olmak kaydıyla ve kampanyalar kapsamında belirlenebilecek sayıdaki takside bölünmek suretiyle de ödeme yapılabilir. Bununla birlikte çalışılan bankanın yapacağı kampanyalar neticesinde taksit sayısı artırılabilir. Ancak bu durum eğitimci kurumun bilgisi ve yetkisi dışında olup bu konuda kurumun bir taahhüt ya da sorumluluğu bulunmamaktadır. Ödemelerin kredi kartı ile yapılması halinde kursiyerin bankası ile yapmış olduğu kredi kartının kullanımı ve temerrüt/gecikme halinde uygulanacak faiz oranı Eğitim Veren Kurum için bağlayıcı değildir. Kursiyer, bu konularda kullandığı kredi kartını sağlayan banka ile muhataptır ve ilgili bilgileri almak kursiyerin sorumluğundadır. Kredi kartı ile ödeme sırasında kullanılan kredi kartının kursiyerin kendisine ait olduğunu, kendisine ait olmasa dahi kart sahibinin bilgisi ve rızası dâhilinde kullanıldığını kursiyer peşinen kabul ve beyan eder. Bu konuda yaşanabilecek olumsuzluklarda sorumluluk tamamen kursiyere aittir.
6.3. Kursiyerin havale veya EFT yoluyla ödeme yöntemini tercih etmesi halinde Eğitim Veren Kuruma ait aşağıda IBAN Bilgileri yazılı Banka hesabına ödeme yapılabilir. Bu durumda dekontun bir örneğinin Eğitim Veren Kuruma e-posta yoluyla iletilmesi gerekmektedir.
Banka Hesap Bilgileri:
Hesap Sahibinin Adı: Edustar Eğitim Danışmanlık Yayıncılık Ticaret Limited Şirketi
Banka Adı ve Şubesi: VAKIFBANK – Bekirpaşa/Kocaeli Şubesi
IBAN: TR90 0001 5001 5800 7317 0017 47